Tuesday 7 August 2012

Interview with Laura from Lucky Books and D L Richardson

Laura from Lucky Books in Romanian interviewed me yesterday. Here is the full interview in Romanian. Click on the above link to read the interview on Lucky Books blog site

Interviu cu D.L Richardson autoarea The Bird with the Broken Wing

1. Buna ! Ne poti spune ceva despre tine si despre cartea ta „The Bird with the Broken Wing ”? 
Salut . Multumesc pentru interviu .
The Bird with the Broken Wing  este povestea unui inger pazitor care este captiv alaturi de muritorul pe care il pazeste .
Rachel este ingerul care este vazut prin ochii muritorilor ca o pisaloaga care stie tot , dar ea este cea care are probleme . Ben este muritorul pe care il are in grija , are 19 ani si a luptat in razboi . El crede ca sufera de stres , el nu realizeaza ca este mort  .
Jet este o fata in varsta de 17 ani care nu-si suporta parintii si care decide sa se sinucida . Atunci cand se trezeste se afla intr-un centru de detoxifiere .
Toti acestia sunt captivi in Purgatoriu , numai ca nu stiu asta .
The Bird With The Broken Wing este un roman dramatic pentru tineri . Stiu ca multi cititori se astepta ca toate romanele de acest gen sa fie romantice , dar aceasta nu este asa , este o poveste despre o a doua sansa .
2. Cand ai decis sa vrei sa devii o scriitoare ?
Cand aveam 21 de ani am stiut ce vreau sa fac pentru restul vietii ,  din moment ce am scris , am luat cursuri de scris si am tot am tot scris am luptat pentru visul meu . Am scris si fictiune pentru adulti , dar si pentru tineri si am avut cateva povestioare care au fost publicate , dar a trecut timpul ( aproape 20 de ani ) pentru a ajunge sa am primul roman publicat .
3. De unde iti vine inspiratia pentru romanele tale ? ( asta daca nu este secret ) Te-ai regasit vreodata in personajele tale ?
Inspiratia mea vine de obicei din povestile pe care le citesc in reviste sau in ziar , sau din ceva ce am vazut la televizor . Din acestea eu preiau o scanteie si imi raman in minte pana imi gasesc povestea potrivita pentru o poveste care urmeaza sa lucrez in jur de 6 luni .
Cateodata citesc doar titlurile din ziare si ma gandesc cum ar fi vazute dintr-o alta perspectiva .
Cateodata am cate un vis .
Ideile imi vin din mai multe surse . Cheia este sa am mereu un carnetel aproape si sa le scriu mereu acolo .
4. Te regasesti in vreun personaj al cartilor tale ?
De obicei regasesti un pic din autor in cel putin unul din personajele cartii .
De exemplu , Jey , are un pic din viata mea . Cand aveam 16 ani aveam probleme similare , chiar daca eu mi-am confruntat aceste probleme in alt mod .
In general – Lucruri care le plac sau nu scriitorilor ajung sa le placa/nu le placa personajelor .
Eu fac un efort pentru a scapa de aceste obiceiuri pentru ca imi doresc ca personajele mele sa aiba placerile si neplacerilor lor , neavand nimic in comun cu mine .
5. Iti aduci aminte prima carte citita ?
Prima care pe care am citit-o a fost Tuck Everlasting de Natalie Babbitt .
6. Ai vreo carte favorita ?
Am o groaza de carti favorite . The Hobbit , Black Beauty , Jocurile Foamei , romanele lui Marian Keyes . Imi plac majoritatea cartilor scrise de Dean Koontz .
Ador basmele .
Imi plac  Gradina Secreta , Cronicile din Narnia , seria Harry Potter si The Outsiders .
7. Daca ai fi pe cale de a pleca intr-o calatorie ce carte ai lua cu tine ?
As lua cu mine cea mai frumoasa carte . Daca stau langa piscina , langa cafenea sau in orice  alt loc , mi-ar placea ca oamenii din jurul meu sa vada o coperta frumoasa .
8. Daca ai avea puterea sa schimbi ceva la oamenii din ziua de azi , care ar fi acel lucru ?
Mi-ar placea sa ne intoarcem in epoca Victoriana , mi-ar placea ca toti oamenii sa poarte din nou acele haine . In acea vreme erau asa de dragute hainele . Barbatii purtau palarii si costume mai mereu in timp ce femeile erau foarte cochete purtand rochii de catifea , manusi de dantela , cizme inalte si umblau pe strada cu umbrelute .
Pe aripile vantului este unul dintre filmele mele favorite si am iubit costumele din ele .
Filmul Dracula in care au jucat Keanu Reeves, Wynona Ryder si Gary Oldman este un alt film in care actorii poarta haine incredibile .
9 . Ai vreun moment din viata care ti-ar placea sa il retraiesti ?
Asta este o intrebare puna . M-ai pus intr-un conflict . Mi-ar placea sa retraiesc orice moment , dar in acelasi timp niciunul . Daca imi traiesc viata stiind ca nu voi putea niciodata retrai  un moment , asa ca imi traiesc la maxim viata . Daca nu il pot retrai , atunci de ce sa nu ma simt bine din prima ? Acesta este motto-ul meu .
10 . Ai vreun mesaj pentru cititorii romani ? De ce le recomanzi cartea ta ?
Dragii mei cititori din romania . Sper ca intr-o buna zi sa am publicate cartile publicate in Romania si sper sa va pot vizita .
De ce sa-mi cititi cartea ? Daca considerati ca v-ar placea o poveste care va atinge inima si daca doriti sa apreciati viata mai mult decat o faceti , sau data credeti in ingerii pazitori , atunci ar trebui sa cititi : The Bird With The Broken Wing !


No comments:

Post a Comment